קייס סטאדי: קמפיין פרוטוטייפ ישראל – אופניים חשמליים

חברת פרוטוטייפ ישראל מייצרת, מייבאת ומוכרת אופניים חשמליים וכלי תחבורה קלים. החברה פנתה אלינו בכדי להעלות את המודעות למותג ובמקביל לפתוח ערוץ מכירה נוסף ללקוח הפרטי כשתהליך המכירה ואופי השירות הוא ייחודי – הרכישה היא ישירות מהיבואן ומכירת המוצרים והשירות מתבצעים בבית הלקוח.

מחקר שוק

בשלב הראשון ביצענו מחקר שוק – מי המתחרים, מי הקהל ומה רמת התחרות. לאחר מכן ניתחנו לעומק את הקהל בכדי להתאים עבורו שפה, מסר וערוצי שיווק נכונים.

  • ניתחנו את הקהל הקיים
  • הגדרנו קהלים פוטנציאליים נוספים
  • ניתחנו את המתחרים הגדולים בשוק
  • הגדרנו את הבידול שלנו לעומת השאר

מסר, שפה וכלים

בחרנו להדגיש ארבעה ערכים מובילים: המחיר הטוב ביותר, שירות VIP עד הבית, אספקה מהירה ואיכות גבוהה.

  • יצרנו קריאייטיב שמעביר את המסר
  • יצרנו קהל לשיווק דיגיטלי על פי תחומי עניין ומאפיינים נוספים רלוונטיים
  • בחרנו להתמקד בדיגיטל ובנינו תהליך מכירה
  • יצרנו קריאייטיב מותאם לכל ערוצי השיווק

המטרות: לידים, חשיפה ונוכחות

דרך המכירה שבחרנו היא איסוף לידים, הפניית הלידים למוקד טלפוני שמבצע שיחות טלפון יזומות ללקוחות ובמקביל עונה לשיחות נכנסות. פגישות המכירה מתואמות במוקד בהתאם לשיחה עם הלקוח. לאיסוף הלידים השתמשנו בשני ערוצי שיווק – פייסבוק וגוגל.

דף נחיתה עבור חברת פרוטוטייפ ישראל

נכסים דיגיטליים

  • אתר אינטרנט
    בנינו עבור החברה אתר קטלוגי מבוסס wordpress ו-woocommerce התמקדנו במסרים שמבליטים את ערכי המותג במקביל לתצוגה מפורטת של הדגמים, מפרטים טכניים ומחירים. באתר הטמענו פיקסל וקוד מעקב של אנליטיקס. לאתר פרוטוטייפ: www.prototypeil.com
  • דף נחיתה
    בנינו דף נחיתה בו הצגנו שלושה דגמים נבחרים ומבוקשים במחיר אטרקטיבי. התנועה לדף מגיעה מקמפיין גוגל ברשת המדיה ובתוצאות החיפוש. בדף שתי דרכי התקשרות מהירות – לחיצה על כפתור התקשרות למוקד וטופס יצירת קשר. לדף הנחיתה: http://bit.ly/2sFbO2B
  • דף פייסבוק
    יצרנו דף פייסבוק עבור המותג, לדף הוספנו את קטלוג המוצרים מהחנות המקוונת. התוכן בדף מורכב מפרסומים מכירתיים – מוצר, מחיר, מפרט טכני, תומתוכן שמטרתו הדגשת הבידול של החברה מול המתחרים והדגשת ערכי המותג.

האתר של חברת פרוטוטייפ ישראל

ערוצי שיווק

גוגל

קמפיין מודעות ברשת המדיה חשיפה גבוהה בעלות נמוכה, קישור לדף הנחיתה, קמפיין רימרקטיג אוטומטי עם דגש על שני מסירים: קנייה ישירה מיבואן ושירות עד הבית

קמפיין ברשת החיפוש בתוצאות החיפוש של גוגל ובאתרים נוספים ברשת החיפוש לפי מילות מפתח רלוונטיות

דוגמאות למודעות קמפיין גוגל של פרוטוטייפ ישראל:

דוגמאות למודעות גוגל ברשת החיפוש וברשת המדיה

 

פייסבוק

קמפיין לידים איסוף לידים משני קהלים עיקריים – גולשים שמביעים עניין במוצר וקהל דומה לקהל שמילא טופס לידים בעבר

רימרקטינג הצגת פוסטים והצעות רלוונטיות על פי ביקור באתר או בדף הנחיתה

תפוצה במטרה לחשוף את המותג לקהל קלוונטי רב ככל האפשר

קריאייטיב לפוסטים ומודעות פייסבוק

פוסטים לדוגמא מתוך הדף של פרוטוטייפ ישראל

פרסום באתר יד 2

פרסום באנרים באתר – פנייה ממוקדת לקהל יעד שמענויין לרכוש אופניים חשמליים במחירים נמוכים באתר יד במטרה למשוך את הגולש לשיחה עם נציגת מכירות שתציע לו מוצר איכותי במחיר משתלם.

באנרים לאתר יד 2

לסיכום

הפעילות בערוצי השיווק שנבחרו בשילוב קריאייטיב מדוייק וכלים מתקדמים של אוטומציה אפשר לנו ליצור קהל יעד מדוייק שגדל מצד אחד והופך מדוייק יותר מצד שני, יצרנו עבור החברה מנגנון שיווקי מוצלח שממשיך לעבוד ולייצר תוצאות מעולות.

השגנו את המטרות שהוגדרו בתחילת הקמפיין – מאות לידים איכותיים, אחוזי חשיפה גבוהים מאוד בעלויות נמוכות ויצירת מודעות למותג. 

סיכום התוצאות לארבעה חודשי פעילות

יש לכם שאלה? רוצים לקבל הצעת מחיר?
צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!